Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling

Fijn dat je de juiste Sneaker hebt gevonden. In een paar stappen kan je jouw bestelling afronden.

Stap 1: Plaats je gevonden artikel(en) in je winkelwagen. 

Stap 2: Ga naar je winkelwagen. Klik hierna op afrekenen. 

Stap 3: Nu kan je jouw gegevens invoeren. Wanneer je ingelogd bent in je account zijn de gegevens al voor je ingevult. Nog geen account regestreer je dan nu. Controleer altijd of je gegevens kloppen en compleet zijn ingevuld. Hier sturen we namelijk de orderbevestiging naartoe.

Stap 4: Kies nu je gewenste betaalmethode en reken je bestelling af. Controleer altijd of je een orderbevestiging hebt gekregen. 

Ik heb geen orderbevestiging gehad

Als je geen orderbevestiging hebt gekregen kan dit meerdere oorzaken hebben. Het kan zijn dat de betaling niet goed is gegaan. Hiervoor kan je je bankafschrift controleren. Het kan ook zijn dat je tijdens het bestellen per ongeluk een verkeerd e-mail adres hebt ingevoerd. Als de betaling wel goed is gegaan kan je het best contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder!

Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen

Na het plaatsen van je bestelling gaan we metéén voor je aan de slag. Omdat we je bestelling zo snel mogelijk gaan inpakken en versturen zodat jij je bestelling op tijd ontvangt, kan deze na het plaatsen niet meer gewijzigd worden.

Wat kan ik doen als ik per ongeluk een verkeerd artikel heb besteld

Het kan natuurlijk voorkomen dat je een verkeerd artikel hebt besteld. Lees daarom ook altijd goed de productomschrijving Mocht je iets verkeerd besteld hebben, dan kan je het product via onze retourpagina aanmelden en terugsturen.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren

Na het plaatsen van een bestelling gaan we direct voor je aan de slag. Je bestelling kan dan na het plaatsen ook niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. Je kan je bestelling na ontvangst retour sturen via onze retour voorwaarden.

Ik heb geen track & trace ontvangen

Als je nog geen track & trace hebt ontvangen kan het zijn dat jouw bestelling nog niet is aangemeld bij de pakketdienst. Heb je de volgende dag nog steeds geen track & trace ontvangen, neem dan contact op met onze. Zij kunnen dan kijken wat er aan de hand is en eventueel alsnog de track & trace code opsturen. Het kan ook zijn dat je een verkeerd e-mail adres hebt ingevoerd. Controleer bij het plaatsen van je bestelling daarom ook altijd of het juiste e-mail adres is ingevoerd, en of er geen spelfouten in zitten.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen

Het is mogelijk een bestelling af te halen bij ons.

Waar vind ik de orderbevestiging en factuur van mij bestelling

Als je bij ons een order plaatst wordt automatisch de orderbevestiging verstuurd naar het e-mailadres wat je hebt ingevuld. De orderbevestiging en factuur kan je ook altijd weer terugvinden in je accountoverzicht. Heb je deze niet gehad? Neem dan contact op met onze.

Bezorgen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

In de meeste gevallen bedraagt de levertijd 1-3 werkdagen. Het kan echter voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt. Dit heeft voornamelijk te maken met de drukte bij de pakketdiensten op dit moment. Helaas hebben wij hier geen invloed op.

Welke verzendmethodes kan ik kiezen

Je kan kiezen voor een levering via PostNL, DHL en DPD. 

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling

Heeft jouw bestelling een orderwaarde van € 99 euro of meer, dan versturen wij je bestelling gratis met PostNL, DHL of DPD naar jouw woonadres of afhaalpunt. Voor een bestelling met een orderwaarde onder de € 99 euro bedragen de verzendkosten voor levering € 7,95 euro tot en gewich van 10KG.

Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen op een ander adres

Kiest je voor levering via PostNL, DHL of DPD, dan kan je ervoor kiezen om het op een PostNL, DHL of DPD punt af te halen. Dan hoef je niet thuis te zijn als het pakketje wordt bezorgd.

Ik heb niets besteld maar wel een pakket ontvangen

Als je een bestelling hebt ontvangen wat niet van jouw is, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze op. Mocht het een pakket van de buren zijn, vragen we je of je die zou willen afgeven bij de buren. 

Wat te doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen

Het is altijd vervelend als je een pakket hebt besteld maar niet hebt ontvangen. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Controleer altijd eerst je track & trace code of daar meer informatie in staat over je zending. Het kan namelijk zijn dat je zending vertraagd is. Mocht dit niet zo zijn en je pakket staat op afgeleverd, neem dan contact op met pakkeet service of met onze.

Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen

Het is natuurlijk enorm vervelend als een artikel beschadigd aankomt. Dit willen dan dan ook graag zo snel mogelijk voor je oplossen. Controleer altijd je bestelling en meldt beschadigingen direct aan op onze retourpagina. Kies voor retourreden 'product is beschadigd'. Onze retourafdeling zal jou aanvraag dan in behandeling nemen en komen met een passende oplossing. Dit geldt alleen voor artikelen die beschadigd bij je zijn binnengekomen en neit vermeld staan in de advertentie.

Ruilen en retourneren

Kan ik mijn retour laten ophalen

Helaas is het niet mogelijk om je retour door ons te laten ophalen. Je kan eventueel wel je retour afgeven bij ons in Zaandam. Let er op dat je retour aangemeldt is op onze retourpagina en dat het retourformulier in de doos meegeleverd zit. Kies op de retourpagina voor de optie 'terugsturen op eigen gelegenheid'. 

Mag ik mijn artikelen retourneren

Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling mag je jouw bestelling of een deel hiervan zonder opgaaf van reden retourneren, de zogenoemde afkoelingsregeling. Nadat wij het product hebben ontvangen, ontvang je het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen binnen 14 werkdagen terug op de rekening waarmee de bestelling betaald is. Je bestelling kan alleen geretourneerd worden indien de producten compleet, ongeschonden en ongebruikt zijn. Klik hier voor onze volledige retourprocedure.LET OP: Controleer je bestelling en meld beschadigingen direct aan op onze retourpagina.

Hoe retourneer ik mijn artikelen

Ben je niet tevreden over je bestelde producten of heb je per ongeluk iets verkeerd besteld.

1. AANMELDEN Meld je retour binnen 14 dagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen aan. kies de gewenste retour methode.

2. INPAKKEN Pak je items netjes in en plak het retouretiket op het pakket, vergeet niet om het oude verzendetiket te verwijderen. Gebruik altijd een omdoos en plak geen tape of labels op de originele productverpakking.

3. VERSTUREN Lever je pakket in bij een PostNL, DHL of DPD locatie. Of stuur deze op eigen gelegenheid terug (afhankelijk van welke retour methode je hebt gekozen).

4. TERUGBETALING Zodra jouw retour is ontvangen ontvang je binnen 14 werkdagen een terugbetaling. Is er iets niet goed aan je bestelling buiten je schuld om? Stuur deze niet retour, meld het product aan op onze retourpagina. Staat de goede retourreden er niet bij, neem dan contact op met onze klantenservice.

Moet ik betalen voor mijn retour

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je een product verkeerd hebt besteld of van gedachten bent veranderd. In dat geval dien je altijd zelf de retourkosten te betalen. Dit kan op eigen gelegenheid of met een betaald retourlabel wanneer je de retour aanmeldt. 

Waar kan ik mijn retour afgeven

Dat ligt er aan voor welke verzendmethode je hebt gekozen. Kijk op de website van de desbetreffende pakketdienst waar je je retour kunt afgeven. Je mag je retour ook bij ons afgeven in Zaandam. Meld je retour dan wel eerst aan op onze retourpagina en zorg dat je het retourformulier in de doos mee levert.

Hoe moet ik mijn retour inpakken

Het is van groot belang dat je je retour goed verpakt naar ons terug stuurt. Stuur altijd alles terug in de originele verpakking. Zorg ervoor dat het product niet teveel kan verschuiven in de doos. Tape de doos goed dicht en plak het verzendlabel er goed op.

Hoe weet ik of mijn retourzending goed is aangekomen

Als je een retour hebt aangemeld krijg je een link met track & trace code er in. Hiermee kan je de zending in de gaten houden en kijken wanneer het bij ons is aangekomen. Als het bij ons is aangekomen en verwerkt, zal je hier ook een mail van ontvangen. Als je kiest voor 'terugsturen op eigen gelegenheid' kunnen wij je retourzending niet in de gaten houden. Heb je 14 werkdagen na aankomst van je retour nog geen geld terug gekregen? Neem dan contact op met onze .

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt

Een reguliere retour zal binnen 14 werkdagen na aankomst bij ons beoordeeld en teruggestort worden, mits deze wordt goedgekeurd door ons.

Hoe wordt mijn geld teruggestort

Na retour zal het geld binnen 14 werkdagen na aankomst bij ons teruggestort worden(mits goedgekeurd). Heb je gekozen voor Klarna, zal de betaling (gedeeltelijk) geannuleerd worden bij Klarna als deze goed is verwerkt.

Kan ik mijn bestelling omruilen?

Geplaatste bestellingen kunnen helaas niet omgeruild worden. Wel kan je de bestelling retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen. Het is oom mogelijk om de bestellen zelf terug te brengen en om ter uilen voor een andere product mits er iets vor u is.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er

Bij Online Sneaker kan je met alle onderstaande betalingsmogelijkheden betalen:

  • Ideal
  • Ideal in3
  • Mastercard 
  • maestro card
  • visa
  • Apple pay
  • Google pay
  • klarna
  • paypal
  • Bancontant (belgie)
  • Creditcard en debitcard
  • Pay by bank

Kan ik altijd achteraf betalen

Klarna controleert altijd een aantal factoren om te bepalen of je hier voor in aanmerking komt. Controleer daarom altijd goed of alle gegevens juist en zorgvuldig zijn ingevuld.

Ik heb een betalingsherinnering gekregen van Klarna

Wanneer je een betalingsherinnering krijgt van Klarna, kan dit verschillende dingen betekenen: Je bent vergeten de bestelling te betalen. Je hebt iets retour gestuurd, maar deze is nog niet door ons verwerkt. Als je iets retour hebt gestuurd, hou er dan rekening mee dat het 14 werkdagen (na ontvangst) kan duren voordat je bestelling wordt geannuleerd bij Klarna. Heb je al wel betaald, neem dan contact op met Klarna.

Garantie en reparatie

Heb ik garantie op mijn bestelde artikelen

Op de meeste artikelen zit een bepaalde garantie. Dit verschilt per product. Op sommige producten zit geen garantie, Mocht je een artikel hebben ontvangen dat bij aankomst al beschadigd/kapot is, zit garantie op. Deze kan je dan aanmelden op onze retourpagina en kiezen voor 'product is beschadigd'. LET OP: Controleer je bestelling en meld beschadigingen direct aan op onze retourpagina. 

 

 

Hoe lang heb ik garantie op mijn artikelen

Dit verschil per artikel. Heb je een beschadigd of afwijkend artikel ontvangen, meld dit dan aan op onze retourpagina. Na de aanmelding zal dit worden beoordeelt door onze technische dienst en die zullen contact met je opnemen. Kan je het niet meer aanmelden, omdat het langer dan 14 dagen geleden is? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Acties & kortingscodes

Kan ik bij Online Sneaker een cadeaubon aanschaffen

Wij bieden Verschillende cadeaubonnen aan. Prijzen vanaf € 5,00 euro tot aan de keuze zelf.

Welke acties hebben we bij Online Sneaker

We hebben maandelijks een aanbieding. Ook bieden wij regelmatig kortingspercentages aan op het gehele assortiment. Benieuwd wat de exacte acties zijn? Maak dan snel een account aan en schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Je krijgt dan als een van de eerste een mail met alle informatie over de actie.

Hoe gebruik ik een kortingscode of cadeaubon

De kortingscode die staat aangegeven kan worden ingevoerd bij het afrekenen van de producten. Voeg eerst 1 of meerdere producten aan de winkelwagen toe die horen bij de huidige actie. Klik op het winkelwagenicoon, voer de code in bij kortingscode invoeren en klik op toepassen. Let goed op speciale tekens en hoofdletters. Wanneer deze staan aangegeven in de kortingscode, moeten deze ook zo overgenomen en ingevoerd worden.   

Voorwaarden: Er kan maximaal 1 kortingscode per bestelling worden gebruikt De kortingscode is alleen te gebruiken vanaf de startdatum tot de einddatum die is aangegeven De actie die bij de kortingscode hoort zal een x percentage korting zijn (bijv. 10%), een x bedrag korting (bijv. €5) of een code voor ‘gratis verzending’.   

Hoe kom ik aan een kortingscode? Kortingscodes worden altijd getoond in de e-mailsnieuwsbrieven Enkele keer uitgelicht via de social media kanalen Facebook en/of Instagram Enkele keer via de website in een banner

Mijn account

Hoe maak ik een account aan

Leuk dat je een account wilt maken bij Online sneaker Je kunt klikken op Mijn account en dan kiezen voor de optie ‘account aanmaken’. Vul je gegevens correct in en maak een eigen wachtwoord aan. Als je een bevestigingsmail krijgt betekent dit dat het is gelukt en je een eigen account hebt bij online sneaker.

Wat kan ik met een account bij Online Sneaker

Met een account bij online sneaker kan je makkelijk een overzicht van je bestellingen zien. In het adresboek kan je je gegevens wijzigen. Ook kan je zelf de factuur downloaden van je bestelling

Ik kan niet inloggen op mijn account

Als het niet lukt om in te loggen kan je het beste de volgende stappen volgen:

Stap 1: Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevuld.

Stap 2: Controleer of het wachtwoord juist is ingevuld. Let er op dat de caps lock toets niet aan staat.

Stap 3:Heb je je e-mail en wachtwoord juist ingevuld? Dan kan je nog klikken op ‘wachtwoord vergeten’ om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Lukt het dan nog steeds niet, dan kan je contact opnemen met onze.

Contact

Hoe lang duurt het voordat ik reactie krijg op een bericht

Over het algemeen krijg je binnen 1-2 werkdagen reactie op je bericht of e-mail.. Dit komt omdat onze technische dienst er dan naar moet kijken. Dit proberen we dan binnen een week voor je op te lossen. 

Op welke dagen en tijden kan ik Online Sneaker bereiken?

We zijn bereikbaar op de volgende tijden:

werkdagen tussen 09:00 en 21:00

zaterdag tussen 09:00 en 18:00 Rondom nationale feestdagen hebben wij een aangepaste bereikbaarheid van onze.

Staat jouw vraag er niet bij?

Wij hebben onze uiterste best gedaan om zo veel mogelijk vragen te beantwoorden, maar het kan natuurlijk voorkomen dat jouw vraag er nog niet tussen staat. Niet getreurd, je kunt jouw vraag gewoon stellen via het contactformulier.